Zamów stronę

WooCommerce – zniknęła lista zamówień

Wróć do wpisów
Kategoria: Sklepy
Grudzień 20, 2018

Ze sklepu na WooCommerce 3.5.2 zniknęły wszystkie zamówienia – co robić?

Efekt aktualizacji jednego z najpopularniejszych „silników” sklepowych, wtyczki WooCommerce dla platformy WordPress, do wersji 3.5.2 zakończył się sporym niepokojem wśród administratorów. Ze sklepu zniknęły bowiem wszystkie zamówienia, a w ich miejscu widniał komunikat „Nie znaleziono zamówień”.

Problemem okazała się aktualizacja WordPressa do wersji 5.0.2 w połączeniu z Woo 3.5.2. Na githubie szybko pojawił się fix, a obecnie dostępna jest już wersja Woo 3.5.3 usuwająca błąd na stałe. I po strachu :)

Wojciech Popiela
Wojciech Popiela
Project Manager i developer z ośmioletnim stażem. Doświadczenie zdobywał przy realizacji dużych projektów aplikacji internetowych. W TenseApp! czuwa nad jakością wdrożeń i rozwojem usługi jako członek zarządu.
Komentarze